Speed Dating Tampa Fl

Delić sekunde pre nego što sam eksplodirao rekla je: "U grlu!"i prislonila svoje lice na moje prepone, zakopavši moj kurac u njena usta!U trenutku kada je moj kurac udario u zadnji deo njenog grla, počeo sam da bljujem, u grčevima ekstaze osetio sam kako Elle namešta vilicu i glavu i vrh mog kurca iskače pored njenih usta i ulazi u njeno grlo... Dok sam je ljubio, lizao i mazio rame i ključnu kost, izvukao sam joj lijevu ruku iz košulje i glatko skinuo lijevu polovinu njenog grudnjaka s ramena i preko njenih grudi, puštajući njene planinske grudi u moje ruke koje su čekale. Dok sam joj svlačio gaćice niz bedra i preko koljena, držala je noge skupljene i sada sam mogao vidjeti njezine obrijane monke.

Blagi tračak nade je počeo da se pokazuje, slično kao mesečina koja sija kroz lagano pokretno palmino lišće iznad nas;izgledalo je kao da se taksi pokvario i da nije bilo drugih, agencija je dovezla čarter bus do pristaništa da svi prespavamo do jutra kada će biti dostupni dijelovi za taksi. Zapamtio sam način na koji su njene čudovišne sise tekle u stranu, pokrivajući njene nadlaktice, teren njenog tijela, od otoka njenog humka ispod moje brade do zaobljenih brda ispod njenog pupka, do njenog glatkog gornjeg trbuha koji se diže i spušta s njom uzbuđeni udisaji i obrisi njenih rebara koji uokviruju njen divni stomak... Dok sam spuštao usne do njenog ramena, moja desna ruka je odvukla njenu košulju nazad i odmaknula, dok je moja leva ruka, jednom, uspela da vešto otkopča sve četiri kuke njenog čvrstog grudnjaka na leđima. Lako su virile daleko izvan njenih vanjskih usana i praktički su curile. Počeo sam da joj ljubim i ližem uho i vrat dok sam obema rukama pružao pogled na njeno punašno dupe kroz njene tanke teksas šorceve. Povratak u autobus u našem trenutnom stanju bio bi očigledno otkrivanje naših nestašluka samo po mirisu, pa sam uzela nekoliko čistih kuhinjskih krpa iz malog bara gdje smo ranije primali piće, a Elle i ja smo otišli u toalet da se očistimo koliko god možemo.

Sada, iako smo bili s broda, trudili smo se da stvari ne budu previše očigledne, oboje smo bili u braku i Mornari su mogli ogovarati kao da se nikoga ne tiče, nijedno od nas nije željelo da se vijesti vraćaju našim supružnicima speed dating tampa fl. Pritisnuo sam svoje tijelo uz nju da je poduprem uz drvo dok su joj koljena malo pokleknula. Pogledajte okolo, šta vidite?"„Ništa, niko“, primetila je sa pomalo pospanim, zbunjenim izrazom lica."Tako je! Jednom niko!"Uhvativši je za ruku i povlačeći prema mračnoj, praznoj plaži na jugu, "Hajde!"rekao sam hitno. Zastao sam na njenim grudima, listajući jezikom naprijed-nazad po bradavicama i pustio da joj se šorc spusti do gležnjeva gdje ih je šutnula. Polako i nježno sam joj otkopčao traper šorc i otkopčao ih. Mentalno slegnuvši ramenima, pomislio sam 'jebi ga' i pustio je da ima, zagrizajući nekom stvarnom snagom!"Ung, uh, o moj bože!"progunđa ona."Ja... Možda ćete se iznenaditi koliko teško nije naletelo na nekoga sa broda!Otprilike kada je sunce zalazilo, odlučili smo da iskoristimo nešto od našeg skupljenog novca da uzmemo obrok u lijepom malom restoranu stiliziranom kao misionarska vila. Uhvatila me je za glavu obema rukama i brutalno počela da me ljubi i jebe me jezikom u usta!"Bože! Moje gaćice su natopljene!"izjavila je, prekidajući se od poljupca."Oh, moram da probam nešto od toga!"Priznao sam."O ne, ne, ne, ne", rekla je nervozno se smijući."Oh, ne znam", njen nervozni odgovor me je zbunio."Sigurna sam da sam sada u neredu.""Ne smeta mi", odgovorila sam cereći se, počevši nježno trljati bradavicu ispod dlana."U stvari, mislim da bi tako bilo i bolje!""Mmm, h'okay", uzdahnula je, naginjući se u moju ruku masirajući joj sise. Usisao bih njenu bradavicu duboko u svoja usta i polako je stisnuo između punog reda zuba, očekujući svakog trenutka da se trgne ili reaguje od bola, ali ona je samo jače stenjala i predela!"Prestani da se petljaš i jebeno me ugrizi!"plakala je dok me je rukama hranila svojom drugom sisom, jednom rukom ispod sise, drugom na mom potiljku, udarivši moje lice u svoje grudi.
Postoji milion načina da uđete u nevolje u vojsci, a da se ne vratite na vrijeme u stranoj luci rangiranom među najgore. Splat!Smack!Slap!Smack!Slap!Pljusak, šamar, šamar, šamar, šamar, šamar, šamar, šamar!!Elle se uhvatila za ivicu stola, udarajući dupetom o moje kukove, osvrnula se preko ramena, stisnutih zuba, usana oguljenih u odlučnoj grimasi, obrva skupljenih u izrazu koji bi pobjesnio u bilo kojoj drugoj okolnosti istina za brzi izlazak ili piće. Radoznao, ali još uvijek gorući da je okusim, vodio sam je, s rukama na bokovima, da nasloni svoju punačku zadnjicu na ivicu stola. Pomaknuo sam bedro između njenih nogu i ona je instinktivno počela da mlati prepone o nju.

Naše su se ruke držale jedna za drugu dok su naša gladna usta govorila sve umjesto nas. Uživao sam lizati njen slani pupak, gurati jezik u njega i izazivati ​​djevojački kikot od Elle. Njena čvrsto stegnuta maca uhvatila se za moj penis kao gvozdena pesnica i odjednom postala mokra i klizava, zvuci šamaranja našeg seksa postali su gnjecavi i mokri. Elle se povukla iz našeg zagrljaja i držala me na udaljenosti od ruke sa rukama na bokovima, gledajući, proučavajući moje lice, prije nego što me je iznenada gurnula natrag na sto, slijedila je i pala uz mene dok sam se uhvatio rukama. Tamo, na prigušenoj mjesečini, bilo je tamnije mjesto sjene, ušuškano iza kabine i sa još dvije strane omeđeno malim stolom i palmom koja se naginjala pod blagim uglom.